הנדימן הגדול בשיפוצים

מה צריך להתקין צלינדר בדלת הראשית?

אנשים מתבלבלים לעתים קרובות כאשר מתמודדים עם השאלה איזה צלינדר בדלת הראשית צריך להיות מותקן בדלת הראשית של ביתם. נושא בחירת הגליל הנכון אינו פשוט כפי שזה נראה, מכיוון שיש מספר סגנונות גליל שונים למגוון דלתות. במאמר זה אנו בוחנים כמה סגנונות נפוצים וכיצד הם מתאימים לשימוש בדלת הראשית.

כל המידע מקצועי בנושא צלינדר בדלת הראשית

איזה צילינדר צריך להיות מותקן בדלת הראשית הסגנון הראשון של גליל הדלתות שנבחן הוא הגליל התלוי על הקיר. סגנון זה מושלם לשימוש בחזית הדלת הראשית, מכיוון שהתקנתו מבטיחה שפני הזכוכית יהיו מאובטחים ולא ייפגעו. זכוכית צמודה על הקיר יכולה גם למנוע דפיקות בשוגג בדלת עצמה, כך שתוכל להיות סמוך ובטוח שדלת הכניסה שלך תמיד תהיה נקייה מחורים או פערים מכוערים. הסוגים הפופולריים ביותר של צילינדר מותקן על הקיר הם אלה המותקנים ישירות על הזכוכית הקיימת, אך ישנם כמה דגמים שבהם נתמכים פני הזכוכית על ידי רצועות חוט אשר היו מאובטחות לצד מסגרת הדלת הראשית.

חשיבות של צלינדר בדלת הראשית

הבא הוא הגליל בסגנון חריץ שהוא האפשרות הזולה ביותר. חריצים מושלמים לבעלי דלתות גליל אחד. הם מחליקים על החלק העליון של הזכוכית הקיימת ומתיישבים בחריץ בצד. חריץ עוצר את זריקת הזכוכית, אם כי תכונה זו לפעמים אומרת שהכניסה לא מאובטחת לחלוטין. סגנונות חריץ של צילינדר הם הטובים ביותר מטעמי בטיחות, אך הם זמינים גם במספר סגנונות המתאימים לכל טעם.

קיימות גם אפשרויות גליל שקועות צלינדר בדלת הראשית

אלה הם אידיאליים אם אתה רוצה לתת מראה של זכוכית נוספת בבית שלך, אך אינך רוצה לגרוע ממראה הדלת הראשית. גליל שקוע מותקן בתוך המסגרת הקיימת וזכוכיתו מכוסה. הדבר מונע מאנשים להסתכל על הדלת הראשית כאשר הם נכנסים או עוזבים, אך היא משתלבת היטב עם העיצוב הקיים של הנכס.

האפשרויות המותקנות על הקיר בדרך כלל מעט יקרות יותר

מהאפשרויות האחרות. גליל צמוד לקיר קבוע על הזכוכית הקיימת ומאובטח בעזרת ברגים. ניתן להטות אותו למעלה כדי לפתוח את הדלת או למטה כדי לסגור אותה. בחלק מהדגמים יש מנגנון נעילה למניעת פתיחת הדלת כשהיא נעולה. הדבר שימושי במיוחד אם הדלת הראשית שיש לתקן נמצאת בקומה שונה מזו המכילה את הצילינדר.

למי שמחפש מראה אולטרה-מודרני, דלת זכוכית דו-פיסית עם מסגרת עץ
היא רצויה במיוחד. הוא נותן מראה של זכוכית נוספת היושבת מאחורי הדלת הראשית ואם מותקנת כראוי, מציעה אבטחה ובטיחות מצוינים. סגנון זה אכן דורש מומחיות ברמה גבוהה של DIY ויכול להיות די מסובך להתקנה. עם זאת, אם היא נעשית בצורה נכונה והזכוכית באיכות הגבוהה ביותר, היא בהחלט תספק תוצאות יוצאות מן הכלל.

התקנת תריס גלילה היא מאוד פופולרית ואופציה כדאית לנכסים ישנים יותר

שיטה זו מאפשרת לפתוח את הדלתות תוך שהן סגורות לאורך כל הדרך. זה מאפשר למשתמש ליהנות הן מהאבטחה של דלת מוצקה והן מהפונקציונאליות של לוח זכוכית. בעזרת תריס גלילה אמין, ניתן לעדכן נכסים ישנים ללא יותר מדי טרחה.
חשיבות של צלינדר בדלת הראשית

כל שלוש שיטות ההתקנה הללו קיימות ונותנות אפשרויות טובות

לשואלים 'מה צריך להתקין בדלת הראשית?' אם אחד לא בטוח מה הפתרון הטוב ביותר,
הם צריכים לבקש מאיש מקצוע שיסייע להם.
הם צריכים לקחת זמן כדי לצפות בכל אפשרות ולהעריך את היתרונות והחסרונות שלה.
לאחר מכן עליהם לספק המלצות מותאמות אישית משלהם לאפשרות הטובה ביותר בכל נכס.
על ידי לקיחת זמן לבחון את כל האפשרויות הזמינות לפני התחייבות לאיזה צילינדר צריך להיות מותקן בדלת הראשית, בעל בית מושכל יכול לקבל החלטה מושכלת שתבטיח כי ביתו מאובטח בכל עת.